Almindelige betingelser
For at handle hos os skal vi have dit navn, tlf. nr. (Helst mobil), samt adresse. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.
Vi videregiver ikke dine informationer til tredje part, eller deler dine data andetsteds, med mindre det er krævet i henhold til dansk lovgivning.
Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.
Reklamation og garanti.
Hunters House yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Dette gælder naturligvis også brugte sager. Vi vil gerne have, at ting købt hos, kommer til glæde og nytte.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles indenfor rimelig tid. Varen kan efter aftale, efterfølgende returneres for reparation eller ombytning.
Ved en evt. returnering da kontakt os venligst angående dette.
Varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
H.C. Ørstedvej 7B
1879 Frederiksberg C
Tlf: +45 33 222 333
Email: mail@huntershouse.dk
CVR-nummer: DK13081387
Varereturnering foregår også til denne adresse. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav - men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af følgesedler, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og vi har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer til den bankkonto beløbet skal returneres til. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email m.m.
Allerhelst ville vi have vore forretninger liggende i nærheden af dig.
Sådan er det desværre ikke.
Vi bestræber os på at behandle alle ordre samme dag som de er modtaget.
Leveringstiden er typisk fra dag til dag.
Se forsendelsesomkostninger under Porto takster
GIV OS EN CHANCE- bestil om formiddagen.
Priserne er endelige. (DKK) -naturligvis inklusiv moms, punktafgifter eller andet.
Fortrydelses-/Returret: Kun gældende for postordre.
-vi bryder os ikke om at købe ting ubeset og det skal vore kunder naturligvis heller ikke.
Er varerne ikke tilfredsstillende, skal de (i samme stand og emballage) blot returneres inden 14 dage. Kunden står selv for porto ved returnering. Oplys venligst kontonummer, så vi hurtigt kan returnere det indbetalte beløb. Bemærk at vi returnerer kun varens pris, ikke porto og forsendelse.
For bestillinger under kr. 100,- tillægges et ekspeditionsgebyr på kr. 50,-
Vi tager forbehold for prisændringer, manglende opdatering herunder priser, fejl og mangler.